maanantai 13. toukokuuta 2013

Mennyt viikko numero 5.

Nyt on maanantai ja menneestä viikosta tuntuu olevan jo ikuisuus... niin paljon tuli puuhattua viikonvaihteen aikana, olin bodomilla sporttipäivässä ja sen jälkeen Hyvinkäällä viettämässä vapaita, grillaten, nauttien auringosta ja kullan kainalosta. Sunnuntaina loikoiltiin yli puolenpäivän, lenkkeiltiin ja nautittiin taas auringosta ja juhlittiin ihania äitejä <3


Äitienpäivälook :)

Viikkoon mahtui tietysti myös muutama treeni:

Ma: Aamulenkki + iltasali
Ti: Mäkijuoksutreeni
Ke:Vapaa
To: Sali
Pe: Sali
La: Sporttipäivä (lenkkiä ja salia)
Su: Lenkki


Käytiin helatorstaina myös tivolissa mun pikkuveljen ja A:n kanssa :) kivaa oli! Parit pyöritykset karusellissä ja sään ollessa todella vaihteleva kohdalle osui kivasti aurinkoa ja oli todella lämmin... Hetken päästä tulikin sitten vettä taivaan täydeltä, mutta onneksi me oltiin sitten ehditty jo alta pois!



<3

Tää on mun lempparilaite, siihen on päästävä kun tivoli saapuu kaupunkiin :)


Siellä se napero heiluttelee :)

Pikkuveljen kanssa <3





Ruokakuvia ei taas ole kertynyt viikolta kauheasti, samoja sörsseleitä edelleen :) Lauantaina grillattiin possua ja kaveriksi salaattia. Jes, kesän grillauskausi avattu!!


Ja seuraavan viikon ruokien valmistus..



Kesäkurpitsaa ja jauhelihaa, tuttua ja turvallista :)



Sellaisia kivoja juttuja mahtui mun viikkoon ja treenejä unohtamatta :) Mulla on tänään ollut hienokauhea vapaapäivä, olin nimittäin tatuoitavana... Siitä lisää myöhemmin!
Aika kuluu ihan hirmuista vauhtia ja matkaan ei ole enää paljon aikaa, tiukkana pitää olla että voi lähteä hyvillä mielin lomalle. Mulle on tehnyt vapun jälkeen ihan hirveen tiukkaa olla ilman sokeria ja repsuilua onkin ollut jonkin verran :/ siitä viisastuneena aion vetää nyt kokonaa sokerit ja hedelmät nolliin viimeisiksi 4 viikoksi. Toivottavasti itsekuri kasvaa ja sokerikoukku hellittää.

Näillä mennään, ihanaa alkavaa viikkoa jokaiselle! Kuulemma Hellettä luvassa <3

Janika



2 kommenttia:

  1. Aivan mieletön muutos Janika, näytät upealta ja säkenöivältä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Maija :) Fiiliskin on kyllä mahtava ja rakkaus tekee myös oman osansa <3

      Poista