torstai 18. huhtikuuta 2013

Reeniä!!

Reeniä Reeniä ja vielä kerran Reeniä :) Maanantai-aamun sateesta huolimatta olin aivan intona lähdössä kevään ensimmäiselle pyörälenkille, nimittäin sain rakkaalta poikaystvältäni uuden pyörän. Esittelen ystäväni myös vielä paremmin ;) Ei siinä paljon sade haitannut kun pyörä kulki kuin unelma :D
Huono puhelinkuva, iloisena lenkin jälkeen :)


15 km

Pyörälenkin jälkeen aamupalaa naamariin ja sen jälkeen salille  PT treffeille... Luvassa oli tiukka kahvakuula treeni.


Aikamoinen Pötkylä....

Ilmeellä :D

Makkaraa Havaittavissa ;)

Koittaa keskittyä...

Tiukkaa tekee!!

Vakavana! Jaksaa jaksaa...




Maitorahka VS Soijajogurtti!
Mua on koko kevään vaivannut todella räkäinen fiilis... Kokoajan sais olla sylkemässä ja niistämässä, vaikka en ole kipeä. Salilla joudun ottamaan aina juomapullon kaveriksi nenäliinan!?
Viimeviikolla kun olin Jaakko Halmetojan luennolla kuulin siellä, että maito tuotteet, rahka, raejuusto yms saattaa kerätä limaa hengitys teihin. Ahaa, koin elämyksen! Olen koko kevään vetänyt napaan noin 3 purkkia rahkaa per päivä. Saattaisiko siinä siis olla syy tähän limaisuuteen ja räkäisyyteen? Siitä olisi todellakin kiva päästä eroon, koska se haittaa jo treenamista ja ihan arkipäivääkin.
Tänään aloitin sitten maidottoman kokeilun tuolla alpron soijajogurtilla, maku on ainakin miellyttävä :) Toivotaan että se sopisi mulle, niin ettei maha reagoi tms...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti